In semester 2 van jaar 3 van de opleiding Communicatie Multimedia Design heb ik de minor Visual Interface Design gevolgd.
In de eerste afbeelding is het uiteindelijke ontwerp te zien van deze opdracht.
Concept:
Het idee achter Charmi is om het geluk van Japan naar de westerse wereld te brengen. Dit wilt Charmi doen doormiddel
van Japanse lucky charms te verkopen en te laten zien.
Want geef nou eerlijk toe iedereen kan van tijd tot tijd wel wat extra geluk gebruiken in het leven.
Het logo van Charmi is Charmi in het japans en geschreven in Katakana.
Er zijn drie primaire kleuren gebruikt.
Blauw: Ik heb voor blauw gekozen omdat uit onderzoek is
gebleken dat blauw één van de meest geluk brengende
kleuren is in Japan.
Roze: Ik heb gekozen voor roze omdat uit het onderzoek is
gebleden dat roze een ideala kleur is voor cadeau’s in japan
en straalt het lente, jongheid en gezondheid uit.
Geel: Ik heb gekozen voor roze omdat uit het onderzoek is
gebleden dat deze kleur staat voor zonneschijn, natuur en
moed in Japan.
Wil jij jezelf graag vernieuwen, een frisse start maken of gewoon een start maken, schroom niet om contact met mij op te nemen.